tiistai 30. maaliskuuta 2021

Kirje hevoseltasi

 


Kirje hevoseltasi 


Ennen kuin hankit minut, mieti pystytkö tarjoamaan minulle sen, mitä elääkseni tarvitsen. En haluaisi olla vaativa, mutta on monta asiaa jotka tarvitsen elääkseni onnellisen hevosen elämää. Sen lisäksi, että tarvitsen hyvät elinolosuhteet, kengityksen, ruokaa ja juomaa, tarvitsen myös minulle sopivaa liikuntaa. Ennen kaikkea, tarvitsen aikaa. Sinun aikaasi.


Saatan myös sairastua. Kun sairastun ja tarvitsen apua, ethän jätä minua yksin? Pyydäthän minulle apua, vaikka siihen menisikin rahaa? Minä en pärjää yksin.


Minä en ole aina helppo enkä osaa kertoa kaikkea sinun kielelläsi. Minä pyydän, että yrität kuunnella silti. Yritä ymmärtää. Minäkin yritän ymmärtää sinua, vaikka et puhu äänellä minun kieltäni.


Kun meidän yhteinen kavioliitto, yhteinen tie alkaa tulla päätökseen, muistathan ensimmäisenä minun hyvinvointini vaikka tunteesi minua kohtaan ovat suuria? Minä en sure elämätöntä elämääni, sillä minä nautin joka hetkestä sinun kanssasi. Kun on minun aikani mennä, kunnioita minua ja anna minun mennä. En lähde luotasi, vaan seuraan sinua tuulena poskellasi. Kiitos, että annat minulle arvokkaan hevosen elämän.


Rakkaudella; Hevosesi.



Kuva: Anzeelika Aasmäe




Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.