lauantai 5. maaliskuuta 2016

Kuka Tiia?


Kuten Seidi mainitsikin aikaisemmin, blogissa on kaksi kirjoittajaa. Kerron hieman itsestäni. Nimeni on Tiia Porkola ja olen viisitoista-vuotias. Käyn Länsipuiston koulun yläastetta ja haen yhteishaussa Kokkolan suomalaiseen lukioon. Koulun lisäksi voin sanoa, että hevoset ovat minulle elämäntapa. Tässä blogissa Seidi pääosin kirjoittaa ja minä otan kuvia ja videoita jotka julkaistaan täällä.


Pienenä tyttönä löysin tallille, jossa Otto silloin asui. Kuka olisikaan arvannut että hoidan hevosta näin kauan? Vuosi oli 2008, aloin käymään tallilla ja Seidi opetti minulle ratsastusta ja hevosen hoitoa. Otto ei ollut kaikista helpoin aloitushevonen. Sillä oli iso ravi ja vahva luonne, mutta se kehitti minua. Olen oppinut paljon vuosien aikana Oton kanssa ja voinkin sanoa että se on opettanut kaikki perustaidot ja toivon että opin siltä vielä lisää.

-Tiia


Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.