perjantai 11. maaliskuuta 2016

Talvipäivän rapsuttelua


























Eilen oli tarkoitus heilua kameran kanssa, mutta Devilin kanssa oli asiasta hieman erimielisyyksiä. Devil yleensä ei toimi näin, mutta eilen aitausta lähestyessä se hirnahti ja oikein ravasi vastaan portille. Kun yritin mennä aitauksessa kauemmaksi että saisin kuvia, tamma seurasi perässä kuin hai laivaa ja tuli aina liian lähelle poseeraamaan. Loppujen lopuksi kuvaussessio päätyi vain rapsutteluun, kun kerrankin yleensä hieman kiukkuinen tamma olikin aivan ihanalla tuulella. Kun olin lähdössä tarhasta, se oli lähdössä ihan tosissaan mukaan ja hämmentyi hieman kun en ottanutkaan sitä kiinni. Se oletti tietenkin että lähdetään lenkille tai jotain sinnepäin.

Kun tulin illalla uudestaan tekemään iltatallia, hain Devilin sitten sisälle. Harjailin sitä ja hoitelin vähän etujalkoja. Olen aika tarkka jalkojen hoidosta, ja sen takia tarkkailen niitä joka päivä, aina kun hevosten kanssa värkkään. Ehkä olen vähän turhankin tarkka, mutta ehkä parempi niin. Tulee hoidettua pikkujutut heti, ennen kuin niistä tulee isompia ongelmia. Ei kai hevosia voi liikaa hoidella? :D






"Evvk"

























"Jos nyt mamma kuitenkin rapsuttaisit tuosta"

Väsyttää. Ihana eri pari kaulakappale, mutta kun tällä hetkellä ei nyt ole muutakaan vaihtoehtoa.. :D


Viereisessä tarhassa vähän paremmin poseerasi mun hoitoheppa R.R. Kisu. Suomenputte minun makuun! Loput olikin sisällä treenin jäljiltä kuivumassa.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.